[LINUX:16764] Re: soru..

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sun 11 Jun 2000 - 19:39:35 EEST

On Sat, 10 June 2000, dincer hacidagli wrote:

> Linuxu yeni kurdum ve tanımaya çalışıyorum..
Dogru yolu bulmussun. Kutlarim. Ama bu yol cok uzundur, cok cetrefillidir fakat cok iyidir. Bu yolda atacagin her adim seni zirveye tasiyacaktir. Bu listedeki arkadaslar arada birbirlerini yeselerde, kavga gurultu eksik olmasada sana ellerinden gelen rehberligi yapacaklardir. Aramiza hosgeldin.

>internet bağlantısını nasıl
> sağlayabilirim yani modemimi nasıl tanıtabilirim...ya da tanıtmaya gerek varmı
> modemim:apache k56 hcf internal bu modemle bağlanma imkanım varmı..
Bu modem rockwell hcf olarak aniliyor. Windows icin uretilmis. Bu aslinda bir modem degil. Sadece telefon fonksiyonlarini ve sinyalleri analogdan dijitale cevirme isini yapiyor. Esas mo (modulasyon, kodlama) ve dem (demodulasyon, kod cozme) isleri CPU tarafindan yapiliyor. Fiyatida bu nedenle ucuz. Yani, uzgunum, buyuk bir ihtimalle bu modemi Linux ile kullanman mumkun degil.
>ayrıca
> musik cd lerimi okutamıyorum içeriği verilemiyor gibi bir mesaj
> geliyor..
Mesajin tamamini listeye gonderirsen sana yardimci olabiliriz. Bu pek cok sebepten olabilir. Ses kartinin marka ve modelini, hangi linux'u kurdugunu (RedHat, Mandrake vs), muzik cd'sinden ne kastettigini (mp3, Audio-CD vs.) belirtmen de gerekiyor.

Saygi ve sevgiler..