[LINUX:16747] Elestiri

From: ersen@dinamit.sci.ege.edu.tr
Date: Sat 10 Jun 2000 - 22:46:21 EEST

Bu mail bir elestiridir.
Vaktiniz yoksa yada merak etmiyorsaniz okumayin lutfen.
Cunki kimsenin degerli vaktini almak istemem.

Uzun zamandir listeyi takip ediyorum. Hatta Linux e ilk basladigimdan beri.
Ve yaklasik 2-3 aydir listeye hic mail atmadim. Atamadim.En son bi ext2
sorunum oldu onu attim. Hep okuyup, listenin gidisatini izlemek ve arada
sirada cikan guzel sorulari cevaplari ile birlikte diskimde saklamaktan
baska bir sey yapamadim liste konusunda.

        Artik okulda pek fazla lab a ugrama firsatim olmadigi icin, her gun aksamlari internete evden baglanip maillerimi cekiyorum. Ve bu mail adresime de sadece bu listenin mailleri geliyor. Ozel maillerim baska acc. lere geliyor ama ben her aksam bu listenin maillerini cekiyorum sadece diskime. Cunki Linux benim herseyim.

        Daha once atmayi dusnuyordum bu maili, Murat'in Turkce fontlari iceren
paketi hazirladigi zamanlardi sanirim.Yada benim bundan haberim oldugu zaman.

        Ufak bir tesekkur. Murat paket cidden cok iyi olmus. Bizim evdeki 3 linux e de yukledik bu paketi.

        Mailleri okuyorum,bakiyorum da son zamanlarda insanlar bir birlerine cok agir mailler atmaya basladilar.
        Ne bileyim, bunu hangi ... atti, yada oyle bir maildi,
sen de kim oluyorsun, sanane, begenmeyen ceksin gitsin, 1 aydir soruyorum
niye kimse cevap vermiyor, yarin gidip Nt dokumani okumaya baslayacagim,
ekte dosya gonderme problemi, duygu somurusu yapma, begenemeyen ceker gider,
"git man page oku" gibi seyler okudum, bu maillerin cogunu da okudum.
Niye mi okudum, bu maili yazabilmek icin(Kimse yanlis anlamasin bu konulari).

        Diyorumki, artik kirici olmasaniz, birbirineze laf atmaya calismasaniz
yada baska bir deyimle laf sokmaktan vazgecseniz.
        Kotu mu olur?
        Bence hersey cok daha duzgun olur.

        Ya artik diyorum ki, beyler hanimlar, lutfen tartismayi birakip,
yikici olmaktansa yapici olalim.Sonucta bu liste burdaki bir cok insanin
bilgisi neticesinde kuruldu, kimsenin bu listede konu ile alakasiz tartismasi
bu listenin kurucularina, listenin kendisine ve uyelere saygisizlik oluyor
bence.
        Dosya gonderilmis bir tane,hatta 2 tane birisi explore2fs,
Ya gonderen zaten ozur dilemis abartmaya gerek yokki. Quota niz mi var.
Gidin konusun bim le. Bende konusmustum cunki.
        Bende evden 33600 luk modemle baglaniyorum. Ustelik IP MASQ. da var.
        Benim icin niye problem olmuyor ki.

        Sonuc: Lutfen,Lutfen, Lutfen tartismaya girip birbirinizi incitmeyiniz,
Lutfen maili okuyan kisinin sinirlerinin bozulmasina sebep olmayiniz.

        Kisaca: Yaw yeter artik demeden duramayacagim.

Bu arada gecen hafta bir gun ici 100 mailden sanirim 15-20 si ise yarayacak
kadardi. Bunlardan 2 sini diskimde tuttum. Biri Murat in Turkce paketi ile
ilgili olan mail digeri de Mehmet Uzunkol'un /etc/ftpaccess dosyasi ile
ilgili olan maili idi.Baska bi sey yoktu.

Iyi calismalar.
NES
PS: Mailime cevap verirseniz direk mailime atin, listede zaten baskalarini
ilgilendirmeyen ozel mailler dolasiyor. Bi de benim yuzumden insanlar kizmasin
birbirine.