[LINUX:16742] Re: Squid problemi

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Sat 10 Jun 2000 - 20:00:46 EEST

On Sat, 10 Jun 2000, Taner TANRISEVER wrote:

> Squidte arkasi arkasina problemler yasayinca dizineki dosyalari kaldirip
> tekrar calistirmayi planladim. squidi durudurup cache_dir icini
> temizlemeye basladim. ve tamamen temizlenmedi. temizlenmeyen dizinlerin
> birinin icerigini ls -al ile aldim. sonuc asagida gerci squid i
> squid -z ile kaldirinca su an calisiyor. ama hala dosyalar orada sonra bu
> buyuklukler ve olmayan gruplar ne hic anlamadim.
>
> Ne Soyleyebilirsiniz?

Selamlar,
Asagidaki dosyalar bozuk olan ext2 fs'nin icerigine benziyor..
Size iki onerim olabilir.. Ya ext2ed ile bu disk bolumune girip elle bir
bir inode temizleyeceksiniz ki bu cok yorucu ve zor bir istir yada
bastan o bolumu formatlayacaksiniz..

Baska kurtulma yolunuz yok gibi
iyi calismalar
dS

> total 18520488379
> drwxr-xr-x 2 squid squid 8192 Jun 10 16:34 ./
> drwxr-xr-x 6 squid squid 4096 Jun 10 16:21 ../
> sr-xr-s-wt 1 49385 54639 4294967295 Feb 5 1928 00004035=
..