[LINUX:16725] Re: ping atamiyorum, ama pinglenebiliyorum

From: Mehmet Ali Suzen AT emu (suzen.as@mozart.emu.edu.tr)
Date: Sat 10 Jun 2000 - 12:41:55 EEST

gateway verdiniz mi?
# route
komutu ile ayarlayabilirsiniz
# man route

  ----- Original Message -----
  From: Tolga YAMAN
  To: Multiple recipients of list LINUX
  Sent: Saturday, June 10, 2000 12:02 PM
  Subject: [LINUX:16721] ping atamiyorum, ama pinglenebiliyorum

  selamlar;

  hersey red hat 6,1 den 6,2 ye gecince oldu
  herzamanki gibi linux u kurdum network ayarlarini herzaman ki gibi yaptim
  makine yi reboot ettim
  konsoldan agdaki diger PC lere ping atmaya calistigimda
  ilk paketi yolluyor ve digerlerini yollayamiyor????
  ama win98 terminallerden linux a patır kutur ping atabiliyorum.
  yardım lutfen
  (3com ve realtek ethernet lerle denedim ayni sorunla karsilastim)

  ne dersiniz?