[LINUX:16678] Re: linux dizinini gosteren program

From: sazi.gurturk@turkport.com
Date: Fri 09 Jun 2000 - 13:59:52 EEST

Ya arkadasim ne bu ya bensizin windows progrsaminizi indirmek mi
zorundayim?441 k ne demek biliyor musun?Sizin gibi leased hattimiz yok 33600 modemle
baglaniyoruz...Ayip denen bisey vardir ya...Uc gundur mail serverima
ulasamiyorum sizin yuzunuzden verirsin frehmeattan adresini adam gider alir
ordan..Ya bole seyleri dusunmeniz lazim biraz...

> explore2fs. ekte yolluyorum. Sorunuza daha evvel cevap gelip gelmedigini
> takip edemdim. Iyı gunler...

Nerden