[LINUX:16675] Re: samba/win98 sonuc

From: Dogan ZORLU (dogan@grup.com.tr)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 13:33:33 EEST

Evet bu genelleme dogru. Bu parametre windows for workgroups ve windows
95a icin burda yeralmakta. Olk baslarda microsoft account bilgisi iceren
veri blogunu sifrelemeden gonderiyordu. Agi dinleyip account listesi
cikaran programlar yazmaya baslayinca millet, o da kendince encrypt etmeye
basladi.

Dogan ZORLU
Grup Yazilim, IZMIR