[LINUX:16670] Ynt: Re: Basit Sorular

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 12:22:13 EEST

Linux dans bile ediyor kullaniciyla:SAMBA
Windows da dans ediyor arada bir ama ayagimiza celme takmaya calisiyor
surekli...
Yakinda Icinde Redhat yuklu gelen ev robotlari cikacak,Evlerimizi kernel
5.99(biraz attim surumu) la yonetip arada bir kerneli patch
edicez...(Robotlarda RAID destegi ve squid calisacak ha bi de quota)

Iyi calismalar

Love + Respect + LINUX

sazi.gurturk@turkport.com
cagatay@tr.debian.net