[LINUX:16662] her web sayfasinda tekrarlanan menu

From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 10:53:26 EEST

merhaba,
web sayfalarini degistirmeden web server konfigurasyonu ile her sayfanin
ustunde sabit bir menu cikartmak istiyorum. boyle birsey nasil
yapilabilir?

ornegin; her gelen istegi bir perl script'ine gondermek ve orada istenen
kodu eklemek ve sonra kalan html sayfasini yazdirmak seklinde olabilir
mi?

burada takildigim nokta, isteklerin bir scripte nasil yonlendirilecegi?

iyi calismalar,

--
Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company