[LINUX:16638] Re: yeni bir kullanici

From: Hasan Comce (hascomlinux@yahoo.com)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 01:46:06 EEST

merhaba tolga:
aramiza hosgeldin. gerci ben de listeye uye olali fazla olmadi. ben de yeni basladigim icin seni biraz kader arkadasi gibi gordum. yazdiklarin aynisi benim de derdim. ben modem meselesini bir external modem almakla halledecegim. bence sen red hat'den once mandrake yi bir kur . cunku mandrake daha cok yeni kullanicilar icin gibime geldi. kurulumu cok kolay. ben yukledim ama ne yazikki henuz kullanamiyorum. sen turkiyedesin isin kolay , ya bir de benim gibi turkce kaynak bulamayacagin baska bir ulkede olsan ne yapacakdin. neyse umarim onumuzdeki zorluklari liste sayesinde geceriz.
   iyi calismalar
                                     HASAN From ZHONGGUO