[LINUX:16635] Re: yuuuuuuuh yaani

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Fri 09 Jun 2000 - 00:37:36 EEST

  Benim yahoo daki accountum 3 MB la sinirli. Zaten
arsivledigim mailler, gunde gelen bilmem kac mail,
vsvsvs varken, bu dosya benim accountumu
kitleyebilecek bi boyutta. Kisiye ozel bir dosya, niye
butun liste uyelerine atilir ?? Daha 2 gun once 200K
lik bi dosya boyu buyuk diye ozel mail atip, listeye
de bunu attigimi ve isteyen olursa yollayabilecegimi
ilan etmistim. Bir de URL yollamak var. Daha iyi cozum
bilen var mi ?? BUTUN LISTEYE YOLLAMAKTAN BASKA......