[LINUX:16630] Re: RTFM sendromu

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 23:42:53 EEST

Selamlar,

Size katilmadigim noktalar:

1- man komutunu bile zor kullananlarin hatta hic bilmeyenlerin soru sormadan
linux'a isinmasi nasil olacaktir?

2- Size ait olamayan listede konu dahilinde soru soran birisine sizin "bu
soru cok soruldu biz sikildik, linux seven dikenine katlanir, git ingilizce
manual oku saatlerce internette surun" tavri takinmaya, ayrica insanlara
kisitlama koymaya ne hakkiniz var? Boyle bir hakkiniz kesinlikle yok. Sahsi
fikrim bunu asiri nazikce soylemeye bile hakkiniz yok, liste kurulmus ve
konusu belirlenmis, tek soz hakki liste sahibinindir. Yeni Linux'culara ne
etki yaptiginiz ise ayri bir konu.

3- Amerikayi yeniden kesfetmemize gerek yok, linux-newbie, linux-techie diye
linux listeleri bunun icin ayriliyor, buradaki sorunun kaynagi budur, ama bu
liste boyle ozellesmedigi icin 2. sikki hatirlatirim. O zaman yapilacak sey
ozellikle bir Linux acemisine yapilacak sey cevap vermekle birlikte dogru
listenin de adresini vermektir. (Bu su anda uygulanan yontem, ben gavur
listelerinide bilirim, **acemi zaten yeteri kadar ingilizce bilse
funet.fi'ye ***giderdi, lutfen kimseyi itelemiyelim ama acemiler icin
olmayan liste acilmasina destek verelim, veya acalim, www.onelist.com'da
istediginiz kadar liste acip ustune parada kazanabilirsiniz)

Herkese selam, sevgi.

On Thu, 8 Jun 2000, Alchemist The GREAT wrote:
>Gulu seven dikenine katlanir misali, Linux kullanmak isteyen biri varsa,
>Bence listedeki tavrin yanlis bir yani yok. Insanlar kendi ogrendikleri
>yontemi oneriyorlar baskalarina. Ama ayni soru 8,734 kez sorulunca
>haliyle sinirleniyorlar. Cunku insanlarin aldiklari maillerin sonunu

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)