[LINUX:16594] Re: Kppp internete bağlanamıyor

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 15:09:09 EEST

PPP baglanti baslarken iki makina birbirine PAP vb. protokoller ile
tanitim yapabilirler. Bu tanitimin olmasi icin options veya komut içinde
+PAP
kullanilir.
Ancak options'lari icinde +PAP yazilan makina, karsi makinadan kendisini
tanitmasini ister. Baska bir anlatim ile, sizin makinanizda +PAP var
ise, ISP'nizin makinasından bir user adi ve sifresi ister. ISP'nin
sunucusu da boyle bir bilgi vermedigi icin baglanti olamaz.
Baglandiginiz ISP PAP istiyor ise, sizin tek farkli yapacaginiz is
/etc/ppp/pap_secrets dosyasina uygun user_Adi ve sifrenizi yazmanizdir.
PPP'ye PAP kullan komutu vermenize gerek yoktur.

Baglanti sirasinda karsi taraf o komutu vererek, sizin makinanizin
pap_secret dosyasindaki bilgilere gore PAP sinamasindan gecmesini
saglar.

iyi PPP'ler....

Recep ARDA wrote:

> Selam,
>
> Makinama Madrake7.0 kurdum. Kppp'den internet'e bağlanmaya çalıştığımda
> çoğu zaman hata alıyorum açıklama satırında ise şunları yazıyor " The remote
> system is required to authenticate it self but I coundn't find any suitable
> secret(password) for it to use to do so". Ama setup'ı kurcalarken

Tanju Aktug