[LINUX:16591] ethernet - transmit timeout

From: Cavit Keskin (cavit.keskin@vestelnet.com)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 14:36:11 EEST

Önce herkese selam

Herşey iyi ve güzeldi, şimdi öyle değil....
Ethernet kartını değiştirdim.
Realtek 8139 taktim.
/proc/pci dan kart hakkındaki bazi bilgileri görebiliyorum.
Linux te zaten bu kartı tanımakta zorluk cekmiyor.
gerekli modul yüklendi ve io, irq adresleri doğru görünüyor.
Fakat ifconfig deyince errors, dropped ve overruns paket sayilarinin baya
yüksek oldugu görülüyor.
TX, RX sifir tabi...
Disariya ping cekince bir müddet sonra eth'ten hata mesajlari geliyor.

Transmit timeout, status 0d 0000 medi 00
Tx queue start entry 4 dirty entry 0

Ne yapmak lazim acaba. Bir kaç farkli eth karti denedim hepsinde ayni
problem var.

ck