[LINUX:16582] Re: Basit Sorular

From: VASFI UYSAL (IT-MEB-OSC) (vasfi.uysal@turkcell.com.tr)
Date: Thu 08 Jun 2000 - 12:53:34 EEST

Arkadaslar

Herkes bilgisayar bilmek yada bilgisayarin kendisi ile , bilisim
teknolojileri ile ilgili bilgi sahibi olmak zorunda diil
cok tanidigim var adamin onune windoz da bi program koymuslar sadece onu
kullaniyo isyerinde
e sen bu adama kalkip illa linux kullansin deyip ogretmeye kalk bakalim sac
bas kaliyomu sende
dedigin gibi marifetli olan linux un kendisi :))