[LINUX:16539] Re: Basit Sorular

From: Tunç Günergun (tuncg@teklan.com.tr)
Date: Wed 07 Jun 2000 - 20:03:49 EEST

ok simdi yanliz soole bir olay var linuxta bir ton make komutu var kernel compile ile
bunun dunya standarti yuk mu birader :=))))???
ben daha oncede make menuconfig make dep make clean make zImage ve make install
biliyordum. Gecen bir bir sayfadan baktim eleman make bzImage kullan diyors iyi
kullanalim dedik ee sonra make install yazilmayacak diyor birisi birisi yazilacak. Cok
basit bir konu amma kombinasyonlar bayagi fazla.

Saygilarimla
Tunc Gunergun
tuncg@teklan.com.tr