[LINUX:16527] Re: Ynt: Re: linuxproject

From: Fatih Demir (kabalak@gmx.net)
Date: Wed 07 Jun 2000 - 17:38:40 EEST

Zekai Oguz OZALP [ Wed, Jun 07, 2000 at 10:00:59AM +0300 ] :
> ben katilmak isterim fakat artik katilmak istedigim yerlerden cevap gelirse
> sevinirim.

cevap -> bu.
Oldu da, ne yapmak isteriz ? Tercüme durumu KDE ( ever şu Türkiye'de cok
 beğenilen şey var ya .. )'ninki gibi değil, amma

http://www.gnome.org/i18n/tr.shtml'e göz atan kalani anlar. GNOME 2.0'a 4/5 ay
 kaldi ve GIMP/Gnumeric tercümesi halen daha yok. Evolution'un tercümesi dün
  CVS'e yüklendi ve GNOTRAP sitesi de yenilenecek bu hafta sonu.

Glade'e de bir göz atmaya başladim.... Yardim ? Evet, her tip yardima bayilirim.

Acilen lazimlar listesi :

1) GIMP ( linux=GIMP deyebiliriz gibi, grafik uygulamasi )
2) Gnumeric ( evet Türkce'de buna ne denilir bile bilmiyorum .. )
3) Glade ( ehem, herkes taniyor gibi )
4) Dia ( Diagram uygulamasi )
5) Pan ( News okuyucusu )
5) Gnome-pim ( Takvim vesaire ... )