[LINUX:16524] Re: Ynt: Re: LKD'den davet

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Wed 07 Jun 2000 - 17:25:59 EEST

On Wed, 7 Jun 2000, linux wrote:

> uye olmadigimizi anladik sanirim.
> birde sube acmak isteyenlere ,ne gibi yardim yada bilgi destegi v.s.
> yapacaginizi , yada yapmakta oldugunuzu bildirirseniz.
> boyle bir dernege uye olmak isteyen yada boyle bir dernegin subesini acmak
> isteyen bizleri sevindirirsiniz.
>

> saygilarimla

1-2 yIla kadar baSka illerde Sube aCIlmasI dUSUnUlmUyor Su aSamada.. Ama
ilerleyen gUnler ne gOsterir onu bilemem tabii ki..
DerneGe Uyelik iSlemleri de zannediyorum en geC 15 gUne kadar baSlar..
HenUz Uye kayItlarI bile baSlamamIS bir dernek iCin Sube aCma fikri Sahsi
olarak ta bana Cok mantIklI gelmiyor aCIkCasI.. Once Uye baSvurularI kabul
edilecek ve uygun bir zamanda ilk genel kurul yapIlIp yOnetim kurulunun
seCilmesi gerekiyor Oncelikle..

AyrIca burasI teknik bir liste olduGu iCin bu tUr mailleri
linux-y@akgul.bilkent.edu.tr listesine taSIyabilirsek daha iyi olur diye
dUSUnUyorum..