[LINUX:16493] Ynt: Re: Ynt: Re: Ynt: nicholas bey hizini alamadi galiba

From: linux (linux@prizma-net.com)
Date: Wed 07 Jun 2000 - 11:03:39 EEST

cok onemli degildi tabiki , sadece sunu belirtmek isterim.
microsoft ticari olarak sunu gordu , eskiden bilgisayari bir kac iyi adam
biliyordu , digerleride onlarin dediklerinin disina cikamiyordu.
onlarda zero admin ilkesi ile yola cikarak bilgisayari hic bilmeyen ama
ogrenme kapasitesi olan insanlari hedef kitle aldilar ve bana gore ticari
olarak basardilar. yoksa hickimse yada hicbir firma tonlarca parayi
microsofta vermezdi. bu parayi vermelerine karsilik ise , daha az admin
,daha cok kullanici sahibi firmalar ortaya cikti.
benim gibi linux'u az bilen ve ogrenmeye calisan biri bile , size bu soruyu
sorabiliyorsa windows'un ticari olarak hedeflerine ulastigi yada
yaklastigini ortaya cikariyor.
linux'ta (bana gore) son zamanlarda yaptigi enduser calismalariyla
windows'u korkutmaktadir. yoksa eskisi gibi kalsaydi , isp lerin
cesitli server programi kullanmak isteyen kisi yada kuruluslarin ve unv.
lerin disinda tek tuk insanlar kullanirdi , ve microsoft 'ta yeni
verisyonlarinda unix tabanli gelismelere atilmazdi.
linux gelistiricileride bazi gercekleri gordugu icin (bizim gibi yeni
yetmelerin , hergun ; modem tanitamadim , ses karti problem, ekran kartim
olmadi , cozunurlulugun tutmadi , internete giremiyorummm gibi buyuk
problemlerimizi) daha destekleyen versiyonlar uretmezlerdi.

yoksa outlook taki problem tabiki onemli degildi , onemli olan linux' u
bilen sizin gibi insanlarin
bizlere destek olmalari ve sabir gostermeleri

saygilarimla