[LINUX:16489] Re: Linux Mandrake 7.1 (helium) çıktı

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Wed 07 Jun 2000 - 10:38:56 EEST

Selamlar,

Verdiginiz bilgiler icin tesekkurler, tek bir sorum var eger bu versiyonu
kurduysaniz, Turkce font destegi nasil? Windozeden Linux'a ilk cikma
(upgrade) yapacak kisiler Tyurkce :) font yazip basabileceklermi?

Yeni Linux'cu tanimlamasi :Yani hayatinda ilk defa Linux
kuracak, simdiye kadar windoze kullanmis, sonra sagdan soldan "yahu bu
Linux'da super birseymis ama cok zormus" diye duymus ama icinden "hehe ben
bu Linux'u bir kurayimda nasil bilgisayar kullandigimi gorsunler" diye
dusunmus, Lisede okuyan veya Universite hazirlik kurslarina giden, hatta ve
hatta linux partitionunu bile becermis, soyle en az 36MB lik bir swap alani
kazaylada olsa yaratabilmis, ve sonra full installationu secmis 2GB'ini
hayatinda yeni bir ufuk acacak olan bu isletim sitemine vermeye hazir bu
kisi, bu vatandas Linux'u ilk defa install ediyor ve evde yanliz, Internet
baglantisi ise Linux network setupini henuz yapamadigi icin kopuk.

Iste bu kisi Mandrake 7.2 installationla birlikte (windoze'de oldugu gibi)
Turkce fontlari gorebiliyormu goremiyormu?

Herkese iyi calismalar.

On Wed, 7 Jun 2000, Gorkem Cetin wrote:
>5- Çin karakter kümesini destekleyen KDE
>9- Windows yazıtipleri Linux altında kullanılabiliyor.
>10- dağıtım bir değil, artık 2 CD ve kurulum 1800 Mb civarında olabiliyor.

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)