[LINUX:16487] İlt: Ses Karti Hata Mesaji

From: Verim Bilgisayar Ltd.Sti. (dutdut@pmail.net)
Date: Wed 07 Jun 2000 - 10:03:11 EEST

Merhaba ;

Bugune kadar linuxte hic ses karti problemi yasamamistim. Ama yeni kullanmaya basladigimiz Mc Coy VIA BX Mainboardlarda ses karti butunlesik. Chipset VIA VT82C693A. Bu sisteme Mandrake 7.0 yukluyorum butun ozellikler sorunsuz calisiyor ve ayarlar duzgun bir sekilde yapilabiliyor fakat ses kartini tanittigimda ses kartini taniyor ama Device Busy hatasi veriyor BIOS uzerinden ses kartini Sound Blaster uyumlu olarak tanimladigimda ve IRQ ve DMA lari ayarladigimda ve bu ayarlari sndconfig den ayarladigimda herhangi bir hata mesaji vermeden ayarlari kayit ediyor ama ses karti yine tanitilamiyor. Atladigim bir ayarmi var onu bir turlu anlayamadim. Bu konuda fikrinizi belirtirseniz memnun olurum.

Ahmet GUMUSTEKIN
Verim Bilgisayar Ltd.Sti.

Kale Mah.Kaptanaga Cad.
Uzunoglu Ishani No:3 Kat:3