[LINUX:16484] oracle kurulumu

From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Wed 07 Jun 2000 - 09:13:21 EEST

merhaba,
http://www.blackdown.org adresinden jre-1.1.6 cekilip istenen bir dizine acilir.

bu dizin /usr/local/jre dizinine link edilir.
ve oracle kullanicisinin profile bilgilerinde environment degisken olarak
tanimlanir.
buna ragmen runInstaller calismaz.
dizinlerden birinde runInst.sh (oracle dokumanlarinda yazili olmayan tek bilgi)
diye bir program kurulumu baslatiyor.

iyi calismalar,

Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company