[LINUX:16478] linux hakkinda basit sorular

From: Murat R Dagdelen (murtix@juno.com)
Date: Wed 07 Jun 2000 - 07:43:42 EEST

selam arkadaslar, ben daha newbe hemde en yenisi, sormak istediklerim...

1.. kde de desktop 640:480 olarak ayarlandi, halbuki ben 800:600
istemistip setup da, degistrecek yeri de bulamadim, nerede?ve nasil?

2.. winmodem kullaniyorum, (Conexant Soft56K) bu modem LT Modemlerle
uyumlumu, ona gore nasil setup yapicam, internete baglanamadim..

4.. dsl linuxde baglanirmi? baglanirsa hangileri tavsiye
edilebilir?mesela gecenlerde bir sirketin linux destegi vermedini okudum.
(starpower) illaki samba mi yapmaliyim eger baglanirsam.

5.. birde ben bu x windows arabirimini pek sevmedim. (kde nin) digeri
gnome idi galiba o daha mi iyi? yoksa unix gibi mi kullanayim.

6.. c de yazdigim programlarim derlerken derleniyoda calistirirken
command nor found diyo. zannedersem derleme icin arguman rica ediyo.
hangileri, eger oyleyse make ederken de arguman istermi? nedir ne
degildir?

simdilik bu kadar. umarim en kisa zamanda siz degerli arkadaslar ve
ustalardan cevaplar alabilirimm...

murtixxxx.....