[LINUX:16472] Re: İlt: Posting to tr.bilgisayar.isletim-sist.linux failed:

From: Tunç Günergun (tuncg@teklan.com.tr)
Date: Wed 07 Jun 2000 - 00:47:12 EEST

ok insallah yakinda düzelir.
ben bu listeye yeni katildim , kendime yararli olacagini dusunuyorum bakalim
zaman gosterecek.
Redhat 6.2 kullaniyorum.
Quato ozelligini calistiramadim. Insanlarin shell accountlarina veya benzeri
dizinlere megabyte sinirlamasi getirmek istiyorum. Bunu nasil yapacagim
konusunda bana yardimci olacak biri varsa sevinirim

Saygilarimla
Tunc Gunergun
tuncg@teklan.com.tr