[LINUX:16462] LINUX(KOTA KOYMA)

From: Tunç Günergu (tunc@bilgidunyasi.com.tr)
Date: Tue 06 Jun 2000 - 20:30:49 EEST

Mrb Herkese ,

Sorum su : Red Hat 6.2 kullaniyorum , hosting yapiyorum makinamda , web documentry rootlarini /home/virtusers/www.xxx.com diye actim. Ben bu dizinlere megabyte sinirlamasi getirmek istiyorum. Yani adam web sayfasinin icine mesela 5 mb dan fazla dosya koyamasin , sayfasi 5 mb gecmesin .(kota)

Yardimci olabilecek bir arkadas varsa sevinirim.

Saygılarimla
Tunc Gunergun
tunc@bilgidunyasi.com.tr
Linux Forever

ps: Bu mail i bir kac kere yollamis olabilirim bundan dolayi mail 1 den fazla elinize ulasmissa ozur dilerim.