[LINUX:16460] Re: Oracle Kurulumu

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Tue 06 Jun 2000 - 20:10:31 EEST

runinstaller yerine
/oraclehomedir/install/runins.linux yada ole birseydi
tam olarak hatirlamiyorum.Onu calistirmaniz
lazim.Birde Oracle8-HOWTO var onu okumanizi siddetle
tavsiye ederim.www.linuxdoc.org ta var.Birde
kesinlikle jre1.1.6_v5 i kurmaniz gerekiyor.Denedim
olmuyor.Sadece o versiyonda sonuc aldim.Birde acaba
indirdim derken www.blackdown.org tan mi
indirdiniz.Orasi javanin linux e port edilmis
paketlerini icerir.Turkiye de yansisi var.
http://ftpsearch.ankara.edu.tr den blackdown.org diye
aratin.Birde son olarak bayagi raminiz olmasi
lazim.Ben 256 ram oneririm.196 da denedim pek olmadi.
saygilar.
--- "Ayhan OZDEMIR (Bilgi islem Daire Baskanligi)"

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/

=====