[LINUX:16441] list mail server

From: R.Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Tue 06 Jun 2000 - 15:11:26 EEST

Merhaba,
Listenin mail sunucusunun (postfix) cok verimsiz calistigini goruyorum.
Surekli "spool" hatalari aliyorum ve maillerin gec yansidigini goruyorum. Bu
tip mail trafigi cok olan yerlerde "qmail" programinin muhtesem calismasina
tanik oldum. Bu tip uygulamalarda herkese tavsiye ederim. qmail
sendmail,postfix gibi mail prg'lerden den daha guvenli, cok daha hizli
servis verebiliyor. Sitesini ziyaret ederseniz bazi yazilanlara sizde
inanamiyacaksiniz. Ör: Hotmail'in outband mailleri bu yazilim ile
saglaniyor, 486 tabanli bir makinayla bile gunde 100,000 mail isleyebilme
(Linux'in gucu ile birleserek :))gucu vs..

Denemenizi tavsiye ederim.
http://www.qmail.org

Baris dolu gunler..
Ilker G.