[LINUX:16435] RE: DHCP

From: R.Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Tue 06 Jun 2000 - 13:41:26 EEST

Yazdigim yaniti iyi okursan goreceksin ki yanit iki ayri unsurdan olusuyor.
1- DHCP protokolu 2- DHCP server. Bu bahsettigin (DNS server, default gw
vb.) parametreler IP adresine iliskin parametrelerdir. DHCP serverin ANA isi
adres verme servisini sunmaktir. Zaten IP adresi olmayan makinanin DNS veya
dfgw ayari olabilir mi? :)

>dIPcp falan derlerdi ... (dynamic ip configuration protocol :) )

Senden iyi isim babasi olur. :-)

>aycak benim sorudan cikarttigim mana su: insanlar ip adreslerini
>kendileri secsin ler mi isteniyor?
>
>zira 128 makinanin hepsi zaten lease edilen ip leri alacaklarsa neden
>dhcp den alsinlarki her birine yaziverirsiniz olur. dhcp den almalari

Bende bunu vurgulamaya calistim zaten ..