[LINUX:16411] RE: DHCP

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 23:44:06 EEST

tabi sadece ip adresi degil
kullanilacak dns serverleri
default router leri falan filan da ayarlamak mumkundur
sadece ip olsaydi

dIPcp falan derlerdi ... (dynamic ip configuration protocol :) )
aycak benim sorudan cikarttigim mana su: insanlar ip adreslerini
kendileri secsin ler mi isteniyor?

zira 128 makinanin hepsi zaten lease edilen ip leri alacaklarsa neden
dhcp den alsinlarki her birine yaziverirsiniz olur. dhcp den almalari
(yeni bir makina geldiginde ornegin ) tabiki biraz daha kolay olacaktir
ama biraz manasiz geldi bana

soruyu ilk soran arkadas kafasindaki projeyi biraz daha acabilirse belki
degisik cozumler uretilebilirmis gibi geldi bana.

--
Egemen Ergel
[ fLyFisH ]