[LINUX:16404] Re: LKD'den davet

From: Selami AKSOY (selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 21:13:50 EEST

On Mon, 5 Jun 2000, Tanzer Genc wrote:

> iyi abi de ben izmirdeyim. ve bu dernege uyemiyim
> onuda bilmiyom. degilsem nasil olcam??*
> thanx
> Tanzer...

Uyelik baSvurusu yaptInIz mI? Herhalde yapIp yapmadIGInIzI
biliyorsunuzdur.. YapmadIysanIz Uye filan deGilsinizdir.. NasIl bir
cUmledir ki ben Uye olup olmadIGInI bilmiyorum sOzU..
LKD yeni kurulan bir denek ve henUz Uyelik baSvurularI baSlatIlmadI
ayrIca.. Yani ben Uye olmadIGInIzI sOyleyebilirim size :)
Ama yakInda Uyelik kabulu baSlayacak.. O zaman isterseniz Uye
olabilirsiniz..

SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.