[LINUX:16392] Listedeki uslup hakkinda

From: Tolga YAMAN (ebim@sim.net.tr)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 17:40:08 EEST

Merhabalar;

Beyler ve Bayanlar;
Liste amacindan sapmaya basladi, saygisizlik, seviyesizlik diz boyu...
ticari linux konusulsun, tartisilsin, bir dergide yapilan hata konusulsun,
tartisilsin sonucta dogrulari tartisarak buluruz bir sekilde ama olaylari
kisisellestirmeden bize ve bu listeye yakisan bir uslupla bunlari
tartisalim.
illa olaylari kisisellestirecegim, ben camur bir adamim diyen varsa gelen
maillerin hepsinde yollayan adamin/bayanin mail adresi var, yazsin oraya...
Bir suredir uyeyim bu listeye, fazla soru sormam, daha newbie oldugumdan
sorularida cevaplayacak duzeyde degilim ama insanlarin sorularini ve
cevaplari okuyarak bir cok sorunumu halledebiliyordum taaa ki liste
amacindan sapmaya baslayincaya kadar...

Bir cogunuz maillerin sonuna SEVGI SAYGI LINUX diye ekliyordunuz, hani
SEVGI, hani SAYGI, nerede LINUX.....

Hepiniz iyi kalin...

Tolga YAMAN