[LINUX:16378] RE: ip kullanimini engellemek...

From: R.Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 16:02:32 EEST

Her Makinanin MAC adresini DHCP server'da reserve etmeye gerek yok. Bu
efektif bir çözüm olmaz zaten ( Malum makina sayisi 128 ). Bir makina ip
aldiktan sonra o ip baska bir makina tarafindan zaten kullanilamayacaktir.
Bu reserve islemi daha çok sadece özel makinalara ip vermek için kullanilir
(web server, file server vb.)

Hangi IP'lerin kullanilmasini engellemek istiyorsun pek açik degil?
Kullanicilar istedigi IP'yi degil, DHCP server'in onlara verecegi IP'yi
kullanicaklardir.

>--
>
> Huseyin mailto:huseyin@tef.marun.edu.tr

---