[LINUX:16365] Reklam yapmadan para kazanmak: bu bir devriiim

From: Ismail Kizir (ikizir@www.simteks.com.tr)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 14:03:58 EEST

Ah be Doruk'cugum!
Eger ben yanlis anlamadi isem, sen bir ticari sirket olarak sunu soylemeye
calisiyorsun : "Ben urettiklerimin reklamini yapmaktan, urunlerimi kitlelere
tanitmaktan hicap duyarim. Bunu kendime yakistiramam"... Vay be! Isletme
ders kitaplarina girecek bir dustur! Bu bir devriiim!
Bir kac aya kalmaz bir kac buyuk cok uluslu holdingden tepe yoneticiligi
teklifi bile alirsin sen... "Reklam yapmadan para kazanmak nasil oluyor ki
Mister Doruk? Bize de ogretin" seklinde.
Ne mantik seninki ama!
Valla, ben burdaki herkesle elimden geldigince dayanisma icinde olmaktan
mutluyum. Ister reklam yapsin, ister yapmasin. Ne seni karsima almak isterim
ne bir baskasini.

Sevgiler dostum
Ismail Kizir

Simteks Ltd.