[LINUX:16351] Re: Ufak tefek sorunlar

From: Fatih Demir (kabalak@gmx.net)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 11:37:41 EEST

Remzi AKYUZ [ Mon, Jun 05, 2000 at 01:51:00AM +0300 ] :

teşekkürler ...

> Sun, 04 Jun 2000 ,tarihinde dediniz ki:

> Hardiskin dolmuş olabilir mi?
> linux açılırken single modda açarak
> sistemini kontrol edebilirsin.
>
> lilo yu gördüğünde
> linux single yazarak enter tuşuna basabilirsin.

Şimdi singleden yola cikarak mount -o remount /dev/hda3 /'le sistemi üst
 init seviyelerine götürebiliyorum, amma bunu yapmadan da calişmasi lazim ..

Fstab'de ÖNEMSIZ_LAF defaults 0 0 satriyla başarisiz olup, init denetlemlerine
 mount satrini eklemek zorunda kaldim; bunun başka yolu yok mu ?

){
	kabalak->Fatih Demir.
	email->kabalak@gmx.net.
	icq->64241161.