[LINUX:16341] Herkese...

From: Sinan Ödeş (october@sinerama.com)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 10:07:24 EEST

    Burda insanlara zorla bir dusunceyi ya da bir olguyu kabul ettirmek gibi
bir amac tasimiyorum... zaman zaman istisnai bir sekilde bunu yapmaya
calisan insanlari goruyorum... Herkes Linux'u bir sifat altina sokabilir.
cunku herkes hayata farkli bicimde bakar. Sizin "x" dediginiz belki bende
"y" veya "x" tir. Olay bilgi alisverisinden cikip iyice kisllesmeye
basladigi icin "sosyalist" yakistirmasindan dolayi, daha dogrusu bu
yakistirmayi sizlerle paylastigimdan oturu ozur dilerim. bundan sonraki
tepkileri october@sinerama.com adresine yollarsaniz sevinirim... sosyalist
kapitalist komunist vs. vs. konusunun kapanmasi dilegiyle... iyi
calismalar...

Sinan