[LINUX:16338] Memory > 16M - DMA

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 09:14:48 EEST

Selamlar herkese,

Memory Linux'da eger (16MB idi sanirim) belli bir sinirdan
fazlaysa Linux'da DMA'nin calismayacagina dair bir dokuman okumustum,
sanirim bu dogru, 32MB'lik makinamda :

/proc>cat dma
 4: cascade
/proc>

sonucunu aliyorum, evdeki 128MB'lik makinadada ayni sonuc aliniyor, simdi
sanirim LILO'da makinannin 16MB'lik siniri astigina dair bir satir eklemek
gerekiyor idi bu "mem=64M" seklinde hatirliyordum ama bu satir calismadi,
LILO man'da ise bununla ilgili birsey goremedim, bu konuda fikri olan varsa
bize bildirirse sevinecegim.

Herkese iyi calismalar.