[LINUX:16325] Linux Newbiie

From: Mehmet Cak (mcak1975@hotmail.com)
Date: Mon 05 Jun 2000 - 00:49:42 EEST

Linuxta cok yeniyim ama ögrenmek istiyorum ve çok seviyorum
acikcasi windowstarn biktim. parmak atmadigim hiç bi yeri kalmadi . Mandrake 7.0 kurdum. gayet hoş iyi güzel ama linux ta my computer nerde ?? Mesela mpg uzantili dosyalarin aktion la değil benim kurduum mtv progamiyle acilmasini istiyorum. naisl yapabilirim. dosyalarin iliskili olduğu programlari nasil degistirebilirm. . Cildirmak izereyim lutfen biri yardim etsin