[LINUX:16323] Webmail fransizca çevirisi

From: Ismail Kizir (ikizir@teklan.com.tr)
Date: Sun 04 Jun 2000 - 23:38:12 EEST

Selamlar dostlar,

Sevgili Umut Gokbayrak'in istedigi fransizca tercumeyi elimden geldigince yapmaya calistim.
Fakat yanlislarim olabilir diye, turkce ve fransizca metinleri de listeye gonderiyorum, fransizca bilenler icin.
Ferda Tartanoglu, dostum ozellikle senin fransizcan benden iyidir. Sen de bir kontrol etsen diyorum... Ne dersin?

Saygilar, sevgiler
Ismail Kizir