[LINUX:16314] Re: [LINUX:16282] Web sitelerinin kullandığı bant genişliği nasıl ölçülür?

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Date: Sun 04 Jun 2000 - 22:01:58 EEST

benzer mantikla sorunun cevabi icin ne kadar onerdiginiz merak
edilebilir ornegin. ( bu aralar anarsizm mi yapiyorum umarim kimse
alinmiyordur)

ticari menfaat saglayacaksaniz bu islerde yeterli bilgi birikimine sahip
olmak en azindan bir onsarttir.

ha ulkemizde buzdolabi saticilari bilgisayar satip para kazaniyorlar
diyorsaniz bunun degisik bir kultur oldugunu soyleyebilirim sadece.

yani linux u pek de iyi bilmeden linux tan para kazanmaya calismak..??
bilemiyorum.

“ Çalismadan, yorulmadan, ögrenmeden rahat yasama yollarini itiyat
haline getirmis milletler,
evvela hassasiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da
istiklâllerini kaybetmeye mahkumdurlar. ”
                        M.Kemal Ataturk

ikinci baski oldu ama cok hosuma gitti napim?

ha bu arada http://www.webtrends.com a bir bakin isterseniz.

Omer Faruk Sen wrote:

> hem linuxten para kazanilmasi dogal diyorsunuz hemde
> soruyu cevaplamiyorsunuz.Listenin durumu zaten su
> siralar zaten malum.Bir etik tartismasi devam
> ediyor.Bu liste bu tur para meselelerinin konusulacagi
> yerde olmali.Yoksa nerde konusabiliriz.Yada bu listeyi
> acanlar commercial-linux diye bir liste acsin.Hem daha
> iyi olur.

Egemen Ergel
[ fLyFisH ]
e-mail : egemen.ergel@teklan.com.tr