[LINUX:16307] commercial-linux listesi harika olur

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Sun 04 Jun 2000 - 18:35:12 EEST

Selamlar.Neden bu liste acilmiyor.Sonucta linux artik
turkiyede belirli bir seviyeye geldi.Gerci yeterli
degil ama.Sonucta insanlar ileride linuxten para da
kazanmak isteyecek.Bu da COK dogal.Sonucta ben
alinterimi dokuyorum ogreniyorum vede ogrendigimden
para kazanmak istiyorum.Bu son derece dogal.Bence
linux.org.tr vazifesini yeterince yerine
getiriyor.Dokumanlar Seminerler ama ticari olarak
yetersiz.Vede bunu gelecek doldurmaya calisiyor.Acaba
birileri birilerinin kazandigi parayimi kiskaniyor.Ya
da ne derseniz.

Linux commercial olmamali tamam.Ama verilen destek
icin para alinmasi gayet dogal.Subjectimde de dedigim
gibi commercial-linux listesinin aclimasi artik bir
ihtiyactir.!!!!
Burda isteyen istedigi seyi sorar.Isteyen destek alir vb.

=====
Omer Faruk Sen
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME