[LINUX:16282] Web sitelerinin kullandığı bant genişliğinasıl ölçülür

From: Şenol Yılma (senol@e-kolay.net)
Date: Sun 04 Jun 2000 - 12:07:36 EEST

İyi günler.
Bir server kurup parayla web hosting yaptığımı varsayalım. Bu serverde
onlarca www.isim.com şeklinde web sitesi var. Ben bunların ücretlendirmesini
kullandıkları bilgi giriş-çıkış miktarına göre ücretlendirmek istiyorum.
Bunu nasıl yapabilirim. Ayrıca böyle birçok siteyi kolayca açmanın (veya
otomatik olarak) yolu varmı? Birde son olarak bir şirketim olmadığına göre
kredi kartı kabul edebilirmiyim?