[LINUX:16277] Re: [LINUX:16275] Re: [LINUX:16274] Re: [LINUX:16245] Re: [LINUX:16226] Re: [linux] Aktüel'in gündeminde Linux

From: Turan Yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Sun 04 Jun 2000 - 09:46:09 EEST

On Sun, Jun 04, 2000 at 09:14:44AM +0300, Gokcen Ogutcu wrote:
> bir isletim sisteminide sosyalist, kapitalist, komunist yaptiniz ya bravo
> size.

Eski Yunan'dan beri insanlar gordukleri seylere (takabilecek durumda olmasalar
da) bir isim takmaya bayilmislardir; kapitalist, komunist, nihilist, anarsist,
makyavelist, leninist, nominalist, realist, intuisyonist (boyle yaziliyordu
galiba).... Ya, sonucta, insanlik dusunce sistemsel bir devrim yasamadikca
bu salak olay boyle devam edip gidecek :)

isim takmaya merakli arkadaslara `tuxist' ismini oneriyorum, nasi ama :))

--
Turan Yuksel
e1097963@ceng.metu.edu.tr