[LINUX:16274] Re: [LINUX:16245] Re: [LINUX:16226] Re: [linux] Aktüel'in gündeminde Linux

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Date: Sun 04 Jun 2000 - 08:42:20 EEST

:) kisilerin ideolojileri olur urunlerin (programlar isletim sistemlerin
vs vs) degil bence

o urunleri gelistiren kisilerin ideolojilei her ne olur ise olsun urun
eger serbestce elde edilebiliyor ise (ucretli, ucretsiz, korsanlikla vs
vs) ideoloji onemi olmadan kullanilabilir.

linux - sosyalist isletim sistemi :)) hos bir yakistirma aslinda.

Sinan Odes wrote:

> soylediklerim bir tepki degildi... sadece dusuncelerde.. linux un daha fazla
> yayginlasmasi icin yapilan her cabanin destekcisiyim... ama boylesine
> sosyalist bir isletim sistemini kapital degerlere kurban etmemek gerekir
> diye dusunuyorum.. bu benim kisisel dusuncem... yani kimseye " sen niye
> satiyon kardesim ? " ya da " bu sistemden para kazanmak ayiptir " gibi
> cumleler kurmuyorum... kuranlarada kiziyorum... e-mail'im dusunce ve
> tavsiyelerden ibaretti... yanlis anlasilmamasi dilegiyle...
>
> sevgi ve saygi
> Sinan

Egemen Ergel
[ fLyFisH ]