[LINUX:16270] Re: [LINUX:16245] Re: [LINUX:16226] Re: [linux] Aktüel'in gündeminde Linux

From: Sinan Odes (october@sinerama.com)
Date: Sun 04 Jun 2000 - 00:39:24 EEST

soylediklerim bir tepki degildi... sadece dusuncelerde.. linux un daha fazla
yayginlasmasi icin yapilan her cabanin destekcisiyim... ama boylesine
sosyalist bir isletim sistemini kapital degerlere kurban etmemek gerekir
diye dusunuyorum.. bu benim kisisel dusuncem... yani kimseye " sen niye
satiyon kardesim ? " ya da " bu sistemden para kazanmak ayiptir " gibi
cumleler kurmuyorum... kuranlarada kiziyorum... e-mail'im dusunce ve
tavsiyelerden ibaretti... yanlis anlasilmamasi dilegiyle...

sevgi ve saygi
Sinan