[LINUX:16268] Re: Linux icin modem

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sat 03 Jun 2000 - 20:57:44 EEST

On Sat, 03 June 2000, "Cagatay Gurturk" wrote:

> Selamlar oncelikle,
> Linux altinda kullanilabilecek hizli ve kaliteli bir modem
> onerebilrimisiniz?USRlerin hangi modelleri uygun?
Marka vermeyi pek sevmem ama, Aztech RS-232 (USB Degil) 56K Modemler var. Fiyatlari da uygun. TI DSP Chipsetli. USR'lerin gordugum kadariyla eski tadi yok. Gozlemlerime gore normal kosullarda Aztech, %8 kadar daha hizli. Hattan dusme durumu daha iyi. Kotu kosullarda Aztech cok daha iyi netice veriyor. Eger hat problemleriniz yoksa basa bas guresiyorlar (Tum gozlemlerim Linux uzerinde). Eger bulamazsan Ucuz datron modemler var. Bunlarda iyi fiyat/performans oranina sahip. Dimaond Supralarda bu aralar bir hayli ucuzladi.
Benim gordugum Modemlerde standard bir kac chipseti kullaniliyor. Extra bir suru program veriyorlar, Ses kaydetme vs bazi ozellikler koyuyorlar. Fakat bu ozellikler hemen hic kullanilmiyor. Bosu bosuna para oduyorsunuz. Iste bu ozellikleri de puanlarsaniz diamond ve USR (3Com) modemler her durumda one geciyor. Tercih size kalmis.
Saygi ve selamlar sunarken kavgasiz gurultusuz bir liste dileklerimi ilave ederim.