[LINUX:16265] Re: sevgi, saygi, linux, aktuel, dernek, para

From: Mustafa Selcuk SARAC (selcuk@roots.gen.tr)
Date: Sat 03 Jun 2000 - 20:18:08 EEST

yaklasik 4 kusur senedir bu isin icinde ticari olarak bulunupta hala bu
ugrastan para kazanmayI yanlIs olarak degerlendiren insanlara cevap verme
istegi yada geregi duymayan GENC girisimcilerden biri olarak
soylediklerinize bazI seylerde ben ekleme ihtiyacI duydum.

--> az once kitlenen windowsun bIraktIgI yerden devam etmeye calISIYorum.

aktuel dergisinde cIkan bu yazI uzerine gelistirilen degisik dusunceler
her ne olursa olsun dergide o yazIyI yazmakla hazIRlamakla sorumlu
insanlarIn neden tr linux derneginden degilde baska bir x firmasIndan
yardIm istedikleri bence zaten hatadIr soledir boledir diyen herkez
icin yeterli bir cevap olmalIdIr. her ne kadar firmanIn verdigi bilgidir
diyerek yanlIs yada dogru bilgi sunuldugu kisiden kisiye degisen bir konu
olsada.

bunlardan baska linux her n kadar parasIzdIr lisanssIzdIr diyipte reklam
yapIyor olsak bile bu is ile ugrasan her kez gibi bizde linux uygulama
gelistirmelerinden, en basitinden kurulumlarIndan bile belli ucretler
taleb etmekte haksIz olmakla suclanamayIz gibime geliyor. x senedir bu is
icin gecelerini gunduzlerini mesai saatlerini vermis, iyi kotu bir
seylerde oncu yada destekci olmus calismalarini iyi kotu bir ucret ile
pazarlayan insanlarIn karsIsIna senelerdir oyun oynadIktan sonra arTIk bir
seyler yapalIm ucretiz olsun cebimizden bes para cIkmasIn diyipte buna
uygun sekillerde haraket eden insanlar cIkarsa bu sadece
gelismeye/gelistirmeye calIsan az sayIda insanIn onunu kesmeye neden
olmazmI ?

imla hatalari ve dilbilgisi bozukluklarIndan dolayI ozur dilerim.