[LINUX:16229] Re: Xserver hata ve RIVA TNT 2 chipseti vs.

From: Sonat Dennis Ozturk (seytan@wanadoo.dk)
Date: Sat 03 Jun 2000 - 00:09:17 EEST

Kartim RIVA TNT 2 M64. startx komutunu girdigim zaman ekran karariyor ve
oyle kaliyor. Butun fontlari ve KDE pencere yoneticisini yukledim. Simdi
XF86 nin yeni versionlarini cekicem fakat hangi dosyayi cekmeliyim yardimci
olursaniz tesekkur ederim. (3.3.5. karitmi destekliyor 4.0 cekersem bosuna
kernelimi hantallastirmis mi olurum ?)