[LINUX:16224] Ynt: Re: AKTUEL deki yazi... (fwd)

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 23:07:25 EEST

Bi de linuxun komunist isletim sist.oldugunu yazmislar.Kim cikardi bunu
acaba?
Linus Torvalds in sakali biyigi kizilmiydi?Dunya capinda yapilan hersey bu
damgayi mi yiyecek?

Ticaret olayina gelince:Linux hic bir zaman ticari anlamda kullanilamaz.Eger
boyle bir sey varsa cekirdegin de belli bir telif hakki vardir.Burda
mandrake ve redhatin linux gelisiminde onemli katkilari var ama fazla kagida
doktuler hepten isi.Cekirdegi ve yazilimlari hic bir kar gutmeden ben
gelistirecegim adam bunlar bir cdye basip ustune powerpack etiketi basip
fahis fiyatlara satiyor(findoze fiyatina).gelecek soylendigi gibi biraz
fazla linuxcu olmaya basladiGolgeleri yuzunden bazi seyleri goremiyoruz....

Iyi calismalar.
Love + Respect + LINUX

sazi.gurturk@turkport.com
cagatay@tr.debian.net