[LINUX:16210] AKTUEL deki yazi...

From: r. tolga (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 16:23:46 EEST

Bugüne kadar yapılan testler ve karşılaştırmalı analizler,
Linux'un Windows'a göre daha ağır çalıştığını ve daha zor
                                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^!!!
bir kullanıma sahip olduğunu gösteriyor.
Ama aynı araştırmaların ortaya koyduğu başka bir şey daha var:
Linux daha güvenilir bir sistem.
Ağ üzerinden erişim açıkken, sistem yöneticisinin şifresini bilmeden
sisteme girmek imkânsız.
                       ^^^^^^^^!!!

Linux felsefesiyle açıklayan Akgün, firmanın kuruluş amacını şöyle dile
getiriyor:
"Kurumsal pazara Linux desteği sağlama konusunda linux.org.tr gibi sanal
organizasyon ya da dernek yetersiz kalıyordu.
                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^!!! Oyle mi sayin
Akgun???
Bu nedenle şirketleşmeyi uygun gördük"
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Aciklarimizi ve yetersizliklerimizi
kapatmak uzere yuklendiginiz bu YUCE gorevde basarilar dilerim.
Ben de dernegin yeni kuruldugunu saniyordum.
Soylediginiz gibi sanal ortamda linux.org.tr'nin kurumsal hizmet
vermedigini
bu yuzden "yetersizlik" gibi bir durumdan soz edilemeyecegini
dusunuyorum.

Bu gercekten kotu bir yazi, ne varki aktuel gibi bir dergiden
daha fazlasini beklemek yanlis olurdu.

Hayir bu yazinin Gorkem ile bir alakasinin olmadigi acik.
Bu sanirim kisisel Murat.
Ama dusunulmesi gereken bir konu
sudur, yarin oburgun daha kotu yazilar yazilabilir, carpitmalar
veya saldirilar yapilabilir, boyle bir durumda LKD tezkip haklarini
ne duzeyde kullanma hakkina sahiptir? Ve kullanacak midir?
Sirketler soz konusu oldugunda, LKD icerisinde ticari kaygilarin
dernegin oncesine gececegi gibi bir supheyi kesinlikle duymuyorum,
ama ya olursa? LKD ticari kaygilarla yonetilen sirketlerden nasil
korunacaktir?

Para kazanmak ayip degildir ancak birilerinin yetersizliginin yerini
doldurmak
gibi YÜCE bir amacla ortaya ciktiginizi soylemek bence ayibin otesinde
LKD'ye yapilan bir saldiridir.

Saygilarimla...