[LINUX:16197] RE: X Ortami

From: Mehmet Gul (gulm@mef.k12.tr)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 12:21:57 EEST

Merhabalar; asagida daha once gonderdigim mail ve gelen mesajlar bulunmakta.
Ilgili arkadaslara tesekkur ediyorum. Ama soyledikleri islemleri zaten
uygulamistim. (Xconfigurator, Setup, XF86Setup( ki bu komut simdi
calismiyor???)
Buyuk bir ihtimalle Monitor uyusmazligindan gibi geliyor. Bir ara (yaklasik
1 hafta oncesi) monitor uyusmazligi icin CTX monitor tipleri secilebilir
mesajlari gelmisti. Eski maillere ulasamadigimdan o bilgileri bilen arkadas
tekrar gonderebilirse cok iyi olacak.
Bu arada kart win95 te calisiyor fakat kaynaklarina baktigimda Conflict
bolumunde asagidaki sonucu veriyor

Memory Range E6000000 - E6FFFFFF used by:
    PCI standard PCI-to-PCI bridge
Memory Range E4000000 - E4003FFF used by:
    PCI standard PCI-to-PCI bridge

Simdiden tesekkurler...