[LINUX:16191] Linux for Kids

From: Kemal Gencay (kemalg@superonline.com)
Date: Fri 02 Jun 2000 - 08:17:25 EEST

http://www.linuxforkids.com/

Site çok olumlu ancak İngilizce. Geçen gün gazetelerden birinde (ya Milliyet veya Sabah) Murat isimli gencin kısa sürede birkaç MS sertifikası aldığını, devamı için yurt içi olanak bulamadığını haber yapmıştı.

Belleğim beni aldatmıyorsa, bu çocuk MS'un seçerek hertürlü eğitim, yazılım ve donanım olanağı sağlayarak ortaya attığı bir çekirdek örnekti.

Aynı tarzda Linux için de "Örnek" olabilecek kişilerin yetiştirilmesi için bir girişim çok olumlu olur düşüncesindeyim, biraraya gelmekte çok yarar var karşı dengeleri kaçırmamak açısından
Sevgiler
Kemal